BL Byråstöd

– nytt webbaserat byråstöd som underlättar vardagen för byrån och medarbetarna

BL Byråstöd är vår nya, moderna lösning för ­byråledare och byråmedarbetare som vill effektivisera vardagen. Byråstödet är helt webbaserat, vilket innebär att vi sköter alla uppdateringar och backuper, att du inte behöver installera någonting på din dator, att du kan arbeta var du vill och att du kan dela information med dina kollegor. BL Byråstöd är kompatibelt med alla ekonomisystem på marknaden. 

Priset är 99 kr per månad och användare (byråstödet ingår i vår Helhetslösning för redovisningsbyårer).

Till och med 28 februari 2017 får du 30% jubileumsrabatt på nyköp av samtliga våra program.


 

 

Vill du prova BL Byråstöd? Fyll i dina uppgifter så hjälper vi dig att komma igång!

Namn:*

E-post:*

Tel:*

 

BL Byråstöd

99:-/mån/anv

BL Byråstöd ingår i vår Helhetslösning.

Lätt att komma igång!

Det är enkelt att komma igång med byråstödet. Genom att du kan specificera uppdragets omfattning i samband med import av klienter till byråstödet kan du vara igång med hundratals klienter bara ­genom några klick i programmet.

Vi hjälper dig att skapa importfiler från BL Administration, BL Klient samt dina Excel-listor via guider i vårt support­forum.

Kontakta oss för att flytta över dina klienter från ditt befintliga byråstöd. Vi kan exportera grunduppgifter från de flesta byråstöd på marknaden till vårt eget.

 

tjej_byrastod.jpg 

Välj ditt eget arbetssätt

Du kan arbeta processinriktat, mot viss klient eller mot specifikt datum. Du väljer vilken vy som passar dig just i stunden.

Vi har en aktivitetslista som visar alla dina deadlines. Här kan du snabbt söka på en specifik klient, ett visst datum, en viss tjänst eller handläggare. Vill du i stället arbeta mer processinriktat har vi skapat några olika vyer för dig. I första versionen har vi vyer för Bokföring, Löne­administration samt Skattedeklaration. Här visar vi tydligt när material inkommit för exempelvis din bokföring.

Som klientansvarig kan du välja att göra ­urval på de klienter du är ansvarig för. Du kan klicka direkt i listan och där ändra status, se vem som är handläggare eller göra en notering.

Datorskarm_byrastod_web.png

Rekostöd

Byråstödet hjälper dig även att uppfylla Reko. Du har bland annat möjlighet att notera att material för en specifik aktivitet (till exempel bokföringen för januari) har inkommit samt göra noteringar i anslutning till dina olika aktiviteter. Det finns även möjlighet att beskriva en kunds verksamhet mer utförligt, för att uppdraget alltid ska vara i överlämningsbart skick.

 


Mer information?

Vill du ha mer information om BL Byråstöd så tveka inte att höra av dig:

Mejla till byraradgivare@blinfo.se 
Besök vårt forum på byrastodsforum.blinfo.se
Ring 0650-541400


Byråstöd

Helhetslösning för redovisningsbyråer

Allt fler redovisningsbyråer väljer vår helhetslösning för sitt program- och informationsbehov. Sannolikt för att det är både bekvämt och kostnadseffektivt. 

Byråstöd

Digitala Företaget

Med vår nya app Digitala Företaget hanterar redovisningsbyråns kunder alla flöden – fakturering, utläggshantering, tidrapportering, körjournal mm – även kommunikationen kring materiallämning och kompletteringar. Man kan säga att kunden gör de enkla uppgifterna och ni på byrån de svårare, som de flesta kunder inte vill hålla på med.