Byrå-kundsamverkan

– program för effektivare samverkan mellan företagare och redovisningsbyrå

Redovisningsbyråer som använder våra programlösningar kan genom smarta molnfunktioner samverka med sina kunder för maximal effektivitet.

En central del i byrå-kundsamverkan är att era kunder själva gör en del av arbetet samtidigt som de får en bättre överblick över det egna företagets redovisning och ekonomi.

För er del innebär detta en tidsbesparing och därmed möjligheten att ta in fler kunder – men även möjligheten att erbjuda kunderna mer kvalificerade tjänster, som t ex rådgivning i olika former. I båda fallen betyder det möjligheter till utveckling och ökad lönsamhet.

Det senaste tillskottet är appen Digitala Företaget där byrå och kund hanterar hela flödet, även kommunikationen kring materiallämning, mm. Denna hypereffektiva app-lösning fungerar med alla ekonomisystem.

Smarta funktioner för samverkan. Vilka lösningar passar er?

Bli BL-certifierad redovisningsbyrå

Som BL-certifierad byrå visar du potentiella kunder att du är en redovisningsbyrå som ligger i framkant när det gäller såväl programvara som att vara uppdaterad på de senaste skatte- och redovisningsreglerna.

Se hur du kan bli en certifierad redovisningsbyrå »

BL-certifierad redovisningsbyrå

Framtidens redovisningsbyrå

Framtiden, tror vi, handlar om att ge kunderna mervärden som inte kan genereras av automatiserade system utan som bygger på kunskap och hjälper kunderna att fatta vettiga och genomtänkta beslut om sin och företagets ekonomi.

Framtidens redovisningsbyrå »

framtidensbyra_ett.png