BL Byråstöd ingår i vår Helhetslösning.
Licensavtal »
Det är enkelt att komma igång med byråstödet. Genom att du kan specificera uppdragets omfattning i samband med import av klienter till byråstödet kan du vara igång med hundratals klienter bara genom några klick i programmet.
Vi hjälper dig att skapa importfiler från BL Administration, BL Klient samt dina Excel-listor via guider i vårt supportforum.
Kontakta oss för att flytta över dina klienter från ditt befintliga byråstöd. Vi kan exportera grunduppgifter från de flesta byråstöd på marknaden till vårt eget.
Du kan arbeta processinriktat, mot viss klient eller mot specifikt datum. Du väljer vilken vy som passar dig just i stunden.
Vi har en aktivitetslista som visar alla dina deadlines. Här kan du snabbt söka på en specifik klient, ett visst datum, en viss tjänst eller handläggare. Vill du i stället arbeta mer processinriktat har vi skapat några olika vyer för dig. I första versionen har vi vyer för Bokföring, Löneadministration samt Skattedeklaration. Här visar vi tydligt när material inkommit för exempelvis din bokföring.
Som klientansvarig kan du välja att göra urval på de klienter du är ansvarig för. Du kan klicka direkt i listan och där ändra status, se vem som är handläggare eller göra en notering.
Byråstödet hjälper dig även att uppfylla Reko. Du har bland annat möjlighet att notera att material för en specifik aktivitet (till exempel bokföringen för januari) har inkommit samt göra noteringar i anslutning till dina olika aktiviteter. Det finns även möjlighet att beskriva en kunds verksamhet mer utförligt, för att uppdraget alltid ska vara i överlämningsbart skick.
BL Byråstöd innehåller en mängd smarta funktioner och finesser. »
I licensen för BL Byråstöd ingår teknisk programsupport och supportforum.
På alla våra programvaror har du alltid 30 dagars öppet köp. »
Vill du ha mer information om BL Byråstöd så tveka inte att höra av dig:
Allt fler redovisningsbyråer väljer vår helhetslösning för sitt program- och informationsbehov. Sannolikt för att den innehåller allt en modern redovisningsbyrå behöver, och för att priset är rimligt.
Med vår app Digitala Företaget hanterar redovisningsbyråns kunder alla flöden – fakturering, utläggshantering, tidrapportering, körjournal mm – även kommunikationen kring materiallämning och kompletteringar. Man kan säga att kunden gör de enkla uppgifterna och ni på byrån de svårare, som de flesta kunder inte vill hålla på med.
Anmäl dig till BL Nyhetsbrev. Du får kostnadsfritt de senaste nyheterna inom skatte-, redovisnings-, juridik- och personalområdet.
Anmäl dig här ››